Nad společnými problémy tradičních průmyslových oborů Karlovarského kraje diskutovali minulý čtvrtek zástupci významných firem zapojených do keramického průmyslu se zástupci Karlovarského kraje, Střední uměleckoprůmyslové školy Karlovy Vary a dalších významných organizací.
Nejvýznamnějším problémem porcelánek je nedostatek pracovní síly a absolventů studijních oborů navázaných na tradiční průmyslové obory Karlovarského kraje. Jako vhodné řešení vnímají firmy především komplexně řešený marketing kraje, který by popularizoval mj. také keramiku a sklářství. Komplexní marketingová kampaň vycházející z Marketingové strategie pro Karlovarský kraj, jejímž hlavním cílem bude posílit vazbu obyvatel na svůj kraj, bude realizována v následujících měsících. Popularizovat sklářský a keramický průmysl bude také druhé kolo motivačních videí. Dosud natočená motivační videa z dalších oborů můžete zhlédnout v sekci Uplatnění absolventů.